Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Jawor

Kolorowy pasek

REJESTRACJA ZGONU

Sposób załatwienia
Akt zgonu sporządza się na wniosek zgłaszającego zgon

Wymagane dokumenty
1. Karta zgonu wystawiona przez zakład służby zdrowia
2. Dokument tożsamości osoby zmarłej
3. Do wglądu:
- dokument stwierdzający tożsamość osoby zgłaszającej
- dokument stwierdzający tożsamość żyjącego współmałżonka osoby zmarłej

Dodatkowe informacje
Zgon osoby należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu

Opłaty
Zwolnione z opłaty skarbowej.

Sprawę załatwia
Urząd Stanu Cywilnego, pok.  Biuro Obsługi Klienta wejscie od strony Teatru Miejskiego, tel. 076/8702021 wew. 245 lub 246.
e-mail: usc@jawor.pl


Termin załatwienia
Niezwłocznie

Tryb odwoławczy
nie przysługuje

Podstawa prawna
Art. 64-67 Ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U.
z 2004 r. Nr 161, poz.1688).
 

Metadane

Źródło informacji:Krystyna Chrapkowicz
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Jacek Adamski
Data wprowadzenia:2015-07-01 10:20:53
Opublikował:Jacek Adamski
Data publikacji:2015-07-01 10:21:51
Ostatnia zmiana:2017-09-01 10:46:29
Ilość wyświetleń:153

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij